Πολιτική επιστροφών

Μόλις παραλάβατε τα αναμενόμενα καινούργια σας προϊόντα του kasmir Home”. Διαπιστώνετε ωστόσο πως δεν είναι αυτό που επιλέξατε ή παρατηρείτε πως υπάρχουν μικροφθορές. Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να καλύπτονται και ποια είναι ακριβώς η διαδικασία επιστροφής ;

Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων

  • Οποιοδήποτε προϊόν δύναται να επιστραφεί κατά την διάρκεια 15 ημέρων από την στιγμή που το παραλάβατε. Με το πέρασμα του χρονικού διαστήματος αυτού, η δυνατότητα επιστροφής του παύει να ισχύει.
  • Η φυσική κατάσταση του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε δεν πρέπει να αλλοιωθεί κατά την δοκιμαστική του χρήση από εσάς. Το προϊόν πρέπει να φέρει όλα του τα καρτελάκια, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του, να μην έχει πλυθεί και χρησιμοποιηθεί ιδιαίτερα από εσάς.
  • Στην προσπάθεια προστασίας της υγείας του καταναλωτικού κοινού που καταβάλουμε, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα όπως μαξιλάρια ύπνου, μπουρνούζια, πετσέτες και πατάκια μπάνιου.
  • Δεν γίνονται επίσης δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα που κατασκευάστηκαν ειδικά για εσάς (ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί ο επιθυμητός διάδρομος χαλιού).
  • Σε περίπτωση παραλαβής ελλαττωματικών προϊόντων, με στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση σας, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια αντικατάστασης του, μόνο με ένα ίδιο προϊόν.
  • Κατά την επιστροφή του προϊόντος, πρέπει να συμπεριλάβετε το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) που συνόδευε την παραγγελία σας κατά την αποστολή και παραλαβή της από εσάς.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει ελλαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν έχετε επιλέξει και δεν επιθυμείτε να διατηρήσετε, με μηδενικά έξοδα αποστολής μπορείτε να μας το επιστρέψετε εύκολα και γρήγορα ακολουθώντας τα απλά βήματα παρακάτω:

  1. Επικοινωνήστε με τo kasmir Home καλώντας στο 2394026150 ή στέλνοντας E-mail στο [email protected] . Κάντε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης που αντιμετωπίζετε γνωστοποιώντας εάν πρόκειται για ελλαττωματικό προϊόν ή λάθος δικής μας αποστολής και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση είδους ή πίστωση του υπολοίπου στον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε πολύ αναφέρετε τους τραπεζικούς αριθμούς που θα γίνει η κατάθεση του ανάλογου χρηματικού ποσού μερικές μέρες ύστερα της παραλαβής της επιστροφής.
  2. Είτε πρόκειται για λάθος δικής μας αποστολής είτε για ελλαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε πολύ στείλτε μας φωτογραφίες αυτού, για να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση.
  3. Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν και συμπεριλάβετε όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αποστολή και παραλαβή του από εσάς.
  4. Μεταφέρετε το στο πλησιέστερο σταθμό της Courier Center(εάν δεν υπάρχει η συγκεκριμένη στην περιοχή σας θα σας υποδείξουμε εμείς κάποια από τις συνεργαζόμενες με τη συγκεκριμένη εταιρεία που θα υπάρχει στην περιοχή σας)  και ζητήστε να γίνει αποστολή στο χώρο του Kasmir Home με έξοδα παραλήπτη στην (Καλλιπόλεως 8 με Παντίρη γωνία, Λαγκαδάς – Τ.Κ 57200). Δεν θα επιβαρυνθείτε περεταίρω με έξοδα αποστολής.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν καθώς αλλάξατε γνώμη ή δεν είναι όπως το περιμένατε, χωρίς απαραίτητα να παρουσιάζονται μικροφθορές, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε παραμένουν στην πλειονότητα ίδια. Συγκεκριμένα:

  1. Επικοινωνήστε με το Kasmir Home καλώντας στο 2394026150, στέλνοντας E-mail στο [email protected]. Κάντε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης που αντιμετωπίζετε και αναφέρετε εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση είδους ή πίστωση του υπολοίπου στον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε πολύ αναφέρετε τους τραπεζικούς αριθμούς που θα γίνει η κατάθεση του ανάλογου χρηματικού ποσού (της καθαρής αξίας του προϊόντος, χωρίς τα έξοδα αποστολής) μερικές μέρες ύστερα της παραλαβής της επιστροφής.
  2. Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν και συμπεριλάβετε όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αποστολή και παραλαβή του από εσάς.
  3. Μεταφέρετε το σε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία ταχυμεταφορών και μη, επιθυμείτε. Ζητήστε να γίνει αποστολή στην έδρα του Κasmir Home(Καλλιπόλεως 8 με Παντίρη γωνία- Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης) με τα έξοδα της αποστολής να επιβαρύνουν τον αποστολέα. Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδή, αναλαμβάνετε τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρίας μεταφορών.

Τρόποι ακύρωσης εκκρεμής παραγγελίας

Εάν καταχωρήσατε μια παραγγελία, δίχως να την έχετε παραλάβει ακόμη και αλλάξατε γνώμη, αξιοποιώντας έναν από τους παρακάτω τρόπους έχετε την δυνατότητα να την ακυρώσετε.

  • Ακυρώστε την παραγγελία σας μέσω email.
    Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία που καταχωρήσατε στo kasmir Ηome στέλνοντας email στο [email protected]. Στο email πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δηλώσατε σε αυτήν. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σε πια παραγγελία αναφέρεστε. Υπενθυμίζεται πως ο κωδικός της παραγγελίας αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης καταχώρησης που λάβατε. Στο θέμα του email αναγράψτε: “Ακύρωση παραγγελίας” για την επίσπευση της διαδικασίας.
  • Ακυρώστε την παραγγελία σας καλώντας μας.
    Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να καλέσετε Δεύτερα- Τετάρτη– Σάββατο (09:30-13:30)και Τρίτη-Πέμπτη-  Παρασκευή (09:30-13:30 και 17:30-20:30) στο τηλέφωνο 2394026150 και να ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Πολύ πιθανόν να σας ζητηθεί ο κωδικός της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμο που δηλώσατε σε αυτήν. Υπενθυμίζεται πως ο κωδικός της παραγγελίας αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης καταχώρησης που λάβατε.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι παραπάνω διαθέσιμοι τρόποι ισχύουν μόνο για παραγγελίες που δεν λάβατε. Σε περίπτωση που έχετε λάβει την παραγγελία σας, αλλά αλλάξατε γνώμη, ανατρέξτε στην «Πολιτική επιστροφών».